Kvällen Är Din

2012-04-15 09:51:48 Photo Kommentarer: 1


Godmorgon!

Var det någon mer som såg "Kvällen är din" igår. One Direction var med. Det enda skället till att jag titta på det var just för att One Direction var med, haha. Det var tråkigt att dom inte uppträde, trodde först att dom skulle göra det. Men, men.. Dom var bara för söta när dom skulle säga köttbulle och vi älskar dig. Hahaha.
Sen vill jag bara tacka er alla för era fina kommentarer. Blir som ett litet barn på julafton, haha. Nej, men jag blir verkligen jätteglad. Tänkte fråga er en liten fråga. Men svara ärligt. Vad tycker ni om min blogg, vad gillar ni/ gillar ni inte? Och är det något jag kan bli bättre på? Skulle verkligen vara kul att veta vad ni tycker. Men kom ihåg, var ärliga. Ok, ska gå upp nu, ligger fortfarande i sängen. Haha. Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare.

Bye


Namn: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej finis! Var med och tävla om ett presentkort på Josign, tävlingen avslutas imorgon och ALLT som behövs är en kommentar :D

http://adaras.se/2012/april/vinn-250-kronor-pa-josign.html#comment

Ursäktar om du inte gillar tävlingstips <3

2012-04-15 // 15:43:56
URL: http://adaras.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback