4

2012-04-23 17:40:49 ByJossee Kommentarer: 1


Hello!

Har spenderat dagen i skolan. Var kul att träffa alla kompisar. Har ju inte setts på en vecka (ok, träffade Mathilda och Wilma i lördags när jag tog sprutan..). Så det var kul.
Längtar till min födelsedag nu. I'm so excited.. Är bara 4 dagar kvar.. Wihoo! Haha, nej men jag längtar verkligen nu.
Har även börjat hänga in kläder i min nya garderob. Shit, vad skönt asså. Hade inte plats med mina kläder förut (Haha, några fick ligga på min fåtölj bara för att jag inte fick plats). Så en större garderob passar mig perfekt just nu.
Åhh, jävlar (förlåt för att jag svär) vad det börja regna. Var sol för några sekunder sen och nu spöregnet det. Aprilväder.. Ok måste fixa lite nu. Bjuder på en bild från i lördags.

Bye


Namn: julia

Så himla snygg du är!

2012-04-26 // 22:33:47
URL: http://byjulia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback