"Fair Play Cup"

2011-03-09 19:21:13 Kommentarer: 0

Hello! :D
Ledsen för dålig uppdatering på sistone. ;( Idag efter skolan har jag spenderat dagen med Mathilda, som jag även gjorde igår. ;) Hahaha, skrattade som vanligt ihjäl åt våra dåliga skämt som ingen annan skulle fatta. :D Som jag berättade i förra inlägget så skulle vi ju ha "Fair Play Cup". Förlorade tyvärr båda matcherna så kommer tyvärr inte gå vidare. :( Jaja, inget att tjura över. Kommer ju ha "Musikcafe" på tisdag. Kommer bli jättekul. Längtar som in i h*lv*t*. Ska bli sjukt kul, är första gången för mig. Var sjuk förra gången. ;( Asså hur lyckas man...... Då ska jag köra:
"Change"- Carrie Underwood (som jag ska köra med Mathilda, Wilma och Alexandra) 
"She will be loved"- Marioon 5 (som jag ska köra med Mathilda, Mathilda, Ebba, Mirjam och Wilma) 
Just nu lyssnar jag på "Born this way" med Lady Gaga. Faktist riktigt bra låt. Vad gör eller ska ni alla söta bloggläsare göra? 


Såklart var "Mästerfotografen Ellen" på plats och tog såklart bilder både före och efter matchen. Så här kommer det några. (Kunde bara fixa dom här för tillfället. Fixar kanske fler någon annan gång.)   
 

Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss och kram! :love: 


 
Försöker tvinga fram ett leende. Har insett att jag inte lyckats så bra. ;)


 
Erik, Mathilda och lilla jag! :love:   




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback