"Älska mig"

2011-03-16 18:37:04 Kommentarer: 0

Hello! :D
Har precis kommit hem från Mathilda. Hade det som vanligt sjukt kul. Hade först bestämmt att vi skulle plugga tillsammans. Gjorde vi det....!? Nej, såklart inte. :P Istället tittade vi på en film som heter "Älska mig". Håll nästan  på att börja gråta, så jäkla sorglig film asså. ;( Och jag kan säga att, jag gråter inte ofta. Handlade om en tjej som blev mobbad. Kommer inte berätta allt, ni får se själva. ;) Asså nu när jag har sett den här filmen kan jag verkligen säga att jag är lycklig med som jag har det. Ingen av oss har den på film, men vi såg den på "Youtube". Det ser ju bättre ut om man ser den på film, men det funkar ju ändå. Fick såklart tipset av Film-Nörden-Ellen. Haha, nej skämta bara. :D Men hon gillar att se på film. Så om man undrar om någon speciell film så är nog störst chans att få svar av Ellen. Känns som hon har sett alla filmer. Hann såklart inte se färdigt filmen. :P Mamma ringde när det var ungefär 6 minuter kvar. Tack mamma.... :( Får väl se färdigt den här hemma. :) Måste gå nu! Ha det bäst så länge! :) 



Puss och kram :love:     


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback