Underbar dag med Mathilda

2011-03-12 17:41:05 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Har haft en underbar dag med Mathilda. Åt mat på "Burger King". Och inte så oväntat, så köpte jag en tröja. ;) Köpte tröjan på Monki, kostade 100:-. Den var brun, beige aktig i färgen och det stod ett stort vit "M" på den. Blev riktigt nöjd över köpet. Mathilda köpte en likadan. Tänkte ha den på måndag.....m som i måndag. Haha, passar perfekt. ;) Just nu lyssnar jag lite på Avril Lavigne nya album "Goodbye Lullaby". Riktigt bra faktist. Så just nu lyssnar jag på "Wish You Were Here" med Avril Lavigne. Fan vilken bra låt asså. :) Sitter här redo med min mysiga morgonrock för att gå ner och basta. Ska bli skönt. Sen ikväll blir det som vanligt Melodifestivalen. Med godisskålen i högsta högg. ;) Vad har ni alla bloggläsare gjort idag? Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! :P 



Puss och kram :love: 


 

Vem kommer bli årets vinnare?


 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback