"Flizan- min älskling"

2011-03-07 17:26:49 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
När jag kom hem från skolan, möttes jag av älsklingen Flizan i dörröppningen. :P Hon var som vanligt, lika mysig och kelig. :) Satte mig i soffan och som vanligt ville ju hon också vara med. :love: Ja, och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska skriva. ;) Har inte gjort något speciellt. Bara det vanliga. Men imorgon händer det grejer. :) Har nämligen "Fair Play Cup". Då spelar man fotboll mot andra skolor i samma stad/län. Har redan spelat två matcher som vi vann mot. :thumbup: Så nu är det bara att hoppas att det går lika bra den här gången. Är inte med och spelar. Men kommer sitta med och titta på, och såklart heja för fullt. :D Ett plus är att vi missar lite av skolan..... Hihi..... :P Vad har ni alla söta bloggläsare gjort idag? :D Ha det bäst så länge! :cool: 



Puss och kram :love:    


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback