Sjukhuset

2011-04-02 11:54:09 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Just sitter jag här och väntar på att muffinsarna som jag har bakat ska bli färdiga. :) Har fixat i orning mig och ätit frukost. Efter lunchen ska jag och älskade familjen åka till sjukhuset och hälsa på farfar. För några dagar sedan så skulle han fixa en gardin som satt snett, men han nådde inte så han var tvungen att ställa sig på en pall....... Kanske inte det bästa för en farfar göra. :( Ja, då kan ni säkert lista ut vad han gjorde..... Ja, så nu har han fått en spricka i höften och tre eller två revben har gått sönder. Operationen gick i alla fall bra, som tur var. ;) Efter vi har tittat till hur han mår ska vi åka till sommarstugan och titta till hur det ser ut där. Ska ta med dom nybakade muffinsarna, som vi kan sitta och gotta i oss. ;) Mmm.... :P Vad ska ni alla söta bloggläsare göra idag? Ha det bäst så länge! 


Puss och kram :love:  


 
    
Stakars farfar.... ;( (Förlåt för att bilden är lite suddig och sne)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback