2 Maj

2012-06-02 11:00:08 ByJossee Kommentarer: 0

Hello!

Bloggar just nu från mobilen. Igår hade vi ett disco för 4-6 på skolan. Det var kul i början, men sen efter ett tag så blev det lite långtråkigt. Sålde lite godis och sånt tillsammans med Alexandra. Kan säga att det blev mycket skratt. Haha. Vi stod och dansa, och ja jag tror ni fattar.. Var där i kanske ungefär 4 timmar.. När det var en timme kvar ville jag verkligen hem. Var trött, hade ont i huvudet och var så varmt så jag trodde seriöst att jag skulle svimma. Nej, då ville jag bara hem helt enkelt. Har precis varit på skolan där jag tog en spruta. Jag är inte så sprut rädd (har diabetes) så det gick bra. Nu snart ska jag, mamma och pappa till sommarstugan. Som vanligt alltså, haha. Ok, måste gå nu. Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare.

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback