Stockholm Dag 2

2012-02-21 22:19:35 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Denna dag har varit lika grym som igår. Började dagen med en god frukost. Så alltså blev det en bra start på dagen. Älskar verkligen hotellfrukostar. Finns så otroligt mycket gott att välja på. Fast jag fattar inte dom som t.ex äter pannkaka till frukost. För att det är pannkaka men till frukost liksom.. Jag skulle spy om jag åt något så mäktigt på morgonen. Men som sagt smaken är som baken.. Sedan drog vi vidare mot Kungsholmen. Där gick vi till en galleria. Fanns inte så mycket affärer där men det var ändå väldigt kul att se något nytt. Efter det drog vi vidare mot Östermalm. Då åt vi mat inne på Sturegallerian. Åt en slags sallad, som var jättegod. Efter det gick vi till fotografiskamuseet, som ligger på Södermalm. Fanns ett fik där på museet som hade utsikt mot vattnet. Var verkligen så otroligt vackert. Såg både Gamla Stan, Östermalm, Norrmalm, Djurgården, Skeppsholmen m.m. Var verkligen jättefint. Fönstren var ända från golvet till taket så det kändes verkligen som om man var i luften. Efter det gick vi en stund på Södermalm. Sen drog vi vidare mot Gamla Stan. Gick omkring där en stund och sen gick vi och åt på en resturang som låg på Gamla Stan. Det var verkligen jättegod mat där. Sen gick vi hem till hotellet igen och nu så sitter jag här i sängen på hotellet och tittar på tv. Så j*vla typiskt bara att min kamera har krånglat. Har inte hunnit taget några bilder alls, men fick till några i alla fall så ni får nöja er med dessa bilder så länge. Bilderna är tagna från mobilen så det kanske inte är bästa kvaliten, men det får duga.

Bye :love;



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback