Hårmascara

2012-04-22 09:24:32 Shopping Kommentarer: 0


Hej!

Detta köpte jag igår. Är jättenöjd över köpen. Köpte hårmascaran på KICKS. Och kjolen köpte jag på BikBok. Kjolen kostade 400:- och hårmascaran kostade 129:-. Syns kanske inte så bra på bilden men hårmascara är lite brons guldfärgad. Tänkte först köpa en med blond färg. Men det fick bli den här istället. Känner mig hur som helst jättenöjd. Kommer eventuellt med en bild lite senare när jag har hårmascaran på mig. Kjolen ska jag använda när jag fyller år (på fredag) när släkten kommer. Åhhhhh, längtar jättemycket till min födelsedag nu. Ska bli såååå kuuuuuul! Först längtade jag inte så jättemycket till min födelsedag. Men nu, alltså det är helt galet, längtar verkligen otroligt mycket. Måste gå nu. Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare.

Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback