I´M BAAAAACK

2012-09-08 08:52:00 ByJossee Kommentarer: 0

 
Hej allesammans!
 
Äntligen är jag tillbaka. Vid det här laget vet jag ärligt talet inte ens om jag har kvar några bloggläsare, haha. Jag har faktiskt prioriterat skolan. Eftersom att det här är är första året då vi får betyg, så vill jag ändå satsa på skolan. Men jag vill ändå forsätta att blogga eftersom att jag tycker att det är så sjukt kul. Men som sagt jag lägger först och främst ner min tid på skolan, och sen om jag får tid över så bloggar jag. Såklart att det är mycket roligare att blogga än att sitta och plugga (det förstår säkert alla). Men skolan avgör ju ändå min framtid. Och det tycker jag är viktigt. Så nu vet ni i alla fall.
Hade en sjukt läskig dröm i natt. Drömde om han Spökplumpen, ni vet han i Kalle Anka. (Hahaha, vet inte hur jag kunde komma på att drömma om just honom, har liksom inte läst Kalle Anka på några år nu...) Kommer inte ihåg vad som hände men det var i alla fall riktigt läskigt.
Igår la jag ut en WISHLIST på kläder som jag gillar och som jag vill ha. Kommer försöka att lägga ut ett sånt inlägg men jämna mellan rum.
Är ledig på onsdag. Mamma tog ledigt den dan. Så då ska vi åka till Erikslund, som är ett shoppingcentrum i Västerås. Det ska bli riktigt kul. Har faktiskt aldrig varit där förut. Någon av er bloggläsare som varit där förut? I så fall, släng gärna iväg i kommentar, och säg gärna vad ni tyckte.
 
 
Puss
 
Bjuder på några bilder som vi tog i tisdags.
 
Det är verkligen inte jag som ska få cred för bilderna, utan min fina vän Ellen ska få det. Som sagt alla ni som var med när vi tog dessa bilder ska veta hur mycket jag älskar er. Ni är så grymt bra på alla sätt och vis. Och det vill jag verkligen att ni ska veta. :love:    


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback