Friday

2012-05-04 16:00:59 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Idag är det freeeedaaaaggg. GILLA, GILLA, GILLA. Idag ska mamma, pappa och jag åka till våran sommarstuga. Har massor med prov nästa vecka. Så nu i helgen blir det plugga, plugga, plugga. Ska bli riktigt skönt med helg. Sitter just nu framför tv:n. Ska snart se 90210 som börjar klockan 16.05 på kanal 11. Älskar 90210. Det är såååå gryyyyymt bra. Älskar Naomi. Haha, önskar att jag skulle vara som henne. Hon är så skön på något sätt. I och för sig har jag sett dom här avsnitten. Men var länge sen jag såg dom så det spelar ingen roll. 90210 är ett av dom program som jag verklien följer. Ett annat program som jag också följer är Glee. Ok, ska packa lite nu innan det börjar. Ska inte packa så mycket den här gången. Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare.

Bye




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback