24 Maj

2012-05-24 17:44:27 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Jisses vilket fint väder det har varit idag. Hela veckan har varit otroligt fin. Över 20+ hela veckan. Kan man säga att det är sommar? Man vet ju aldrig, det kanske börjar regna nästa vecka. Så nu gäller det att passa på.
Idag var det äcklig mat i skolan (kalops). Så Mathilda och jag handlade varsin sallad på Ica och sen satt vi ute på skolgården och åt det. Var jättegott och jättemysigt. Tycker att dom ska börja med att man får äta ute nu på sommaren. Skulle ju vara jättemysigt om alla satt ute och åt, tycker jag.. 
Igår var jag och mormor på Marieberg. Köpte ett par snygga Vagabond skor som jag kommer använda flitigt nu i sommar. Köpte även en klänning på Cubus som jag ska ha på skolavslutning. Kan inte fatta att det bara är 11 vanliga skoldagar kvar (räknar nu bort helger+ några dagar som vi inte har vanligt schema på). Känns som att hela 7:an har gått sjuuuukt fort.
Igår satt mamma och jag ute och åt. Faktiskt första gången i år som vi satt ute och åt kvällsmat. Åt varsin baugette från "La Baugette".  Åt en baugette med kyckling och curry. Var så otroligt gott. Känns på ett konstigt sätt godare att sitta och äta ute tycker jag. Oj, inlägget blev lite längre än jag tänkte. Haha.. Måste gå nu. Måste renskriva en text på engelska. Imorgon är det fredag förresten. Wihoo.. 

Bye




  

Mina nya älsklingar från Vagabond.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback