19 Maj

2012-05-19 10:21:53 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Igår var jag och mamma på en picnik. Finns massor med skog här men mitt inne i skogen finns en glänta, tror att det har varit en äng där förut. Så där satt vi. Var jättemysigt. Sen på kvällen satt jag forever alone med min Nutellaburk. Haha, jag skämta.. Hatar att säga "forever alone". Nya trenden, typ. Åhh, alla säger så hela tideeeeennnn. Så därför säger jag också det nu i förhoppning om att ni som alltid säger så ska förstå vad jobbigt ordet egentligen är. Just nu är mormor och gammelmormor här. I fredags tog jag bilder på mobilen för att jag en, en gång trodde att jag glömt kameran. Var verkligen jättefint väder, solnedgång o.s.v. Men det hade blivit ett missförstånd. Så igår fick jag reda på att kameran var nedpackad. Men tog i alla fall några bilder igår och har även tagit några idag. Kanske inte dom bästa men.. Men jag har inte med mig sladden då man lägger över bilderna. Så en, en gång lägger jag upp tråkiga Instagram bilder. Men jag lovar att lägga upp sen när jag kommer hem.

Bye









Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback