En bra dag!

2012-05-27 12:48:20 ByJossee Kommentarer: 0


Hej alla fina! 
 
LOOOOORRRRREEEEEEEENN VAAAANNNNNN. Wihooo.. Sveriges nya stolthet. För en gångs skull är jag riktigt stolt över Loreen, Sverige. Loreen är gryyyyymmm. Och hon var värd segern. Gud så nervös jag var igår. Satt som klistrad framför tvn. Haha.. Och sen när det slutat och jag ska gå och lägga mig så är det några grannar som står och skriker EUPHOOOOOOOORIIIIIIIIIAAAA så minst halva stan måste ha hört det. Ok jag fattar, jag är också jätteglad. Men man behöver väl inte ställa sig ute och skriksjunga klockan 20 över 12 på natten?
Idag är det ju Mors dag. Har köpt en en ask med en kopp i som det är muffins på, till min mamma. Köpte det på Gallerix. Hon hade själv sagt att hon ville ha en sån, så jag tror att hon blev glad.
Har precis kommit hem från Sarahs konfirmation i kyrkan. Ska sen klockan halv 2 hem till Sarah. Och då ska vi fira henne. Som sagt, grattis Sarah. Hoppas att du får en gryyyymmm dag, för det är du värd. Måste gå nu. Och som sagt grattis Loreen. 

Puss 








Känns riktigt stort, att se en Sverigeflagga och en glad Loreen som håller i Eurovision Song Contest priset. 

Blev en liten fotobomb med bilder på Loreen. Men som sagt vi har faktiskt vunnit. Kan fortfarende inte fatta att lilla Sverige här långt uppe i norden har vunnit Eurovison.. Kommer inte kunna smälta det på ett tag.      


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback