Temavecka

2012-03-27 07:15:36 ByJossee Kommentarer: 0


Godmorgon!

Har ju glömt att berätta att vi ska ha temavecka i skolan. Det betyder att vi inte har några vanliga lektioner, utan vi gör saker i klassen. T.ex åker och badar, ser på film och som t.ex idag då tjejerna ska praoa (killarna ska praoa imorgon). Ska bara praoa idag. Var tvungen att praoa hos någon man kände. Så jag ska praoa på mammas jobb. Innan jag ska till hennes jobb så ska jag till sjukhuset. Måste vara där rättså ofta eftersom att jag har Diabetes (en sjukdom). Ska bli kul att proa (slipper skolan, haha). Har inte så mycket mer att berätta. Ska försöka att komma med ett inlägg lite senare. Har satt upp våran studsmatta, så här kommer några bilder som jag tog på Sarah när hon hoppade.

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback