Pacos

2012-03-30 08:00:05 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Igår gick mamma och jag på restaurang. Gick på en restaurang som heter Pacos. Där serverar dom mexikansk mat. Åt en rätt som heter Nachos Supreme. Brukar alltid äta det när jag är där. Åt även efterrätt. Det var vaniljglass med chokladsås, och till det var det ett slags bröd med äpple och kanel. Var faktiskt riktigt gott. Tog tyvärr inga bilder.
Kom på igår att vi ska ha klassfest idag, med övernattning. Har helt glömt bort det. Är jättestressad nu också, eftersom att jag inte bestämt vad jag ska ha på mig. Haha, ilandsproblem.. Måste minst bestämma mig typ två dagar innan i alla fall.
Nu på morgonen har vi origentering (stavning?). Tycker verkligen inte om origentering. Är verkligen grymt tråkigt. Ok måste gå nu.

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback