Lördag 24/3

2012-03-24 10:15:04 ByJossee Kommentarer: 0


Godmorgon!

Idag ska jag, mamma och pappa åka till Lindesberg. Där ska vi först gå på en kinarestaurang. Sen efter det ska vi gå en promenadslinga som finns där. Efter det ska vi åka till sommarstugan. Ska bli kul. Ska faktiskt bli skönt att gå på en promenad. Eftersom att det är så otroligt fint väder. Har varit det i flera dagar nu. Synd bara att man måste spendera all tid i ett varmt och tråkigt klassrum. Men men, får ta igen det nu istället, genom att gå på promenad. Så det ska bli kul.

Kul, vaknade klockan 6 imorse. Och givetvis kunde jag ju heller somna om. Typiskt. Ska åka nu snart. Ska försöka med ett inlägg när jag kommer hem.
Bjuder på några bilder från igår på Mathilda. Det var jag som gav halsbandet med glasögonen. Vill ha en sån dör tröja som det står Harry på.

Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback