Karishma

2012-03-16 07:39:52 ByJossee Kommentarer: 0


Godmorgon!

Igår åt vi ju mat på en restaurang. Restaurangen heter Karishma (stavning?). Det är en indisk restaurang. Älskar den restaurangen. Åt en slags kyckling med ris och sen var det massor med såser till. Som ni kanske vet, så brukar indisk mat vara väldigt kryddad. Men det som jag gillar med maten som jag åt, var att den var lagom kryddad. Första gången jag åt här var faktiskt när jag åt där med Mathilda och hennes familj. Idag på kvällen kommer mormor, gammelmormor, farmor och farfar hit. Ska bli kul. Är ju mammas riktiga födelsedag idag, så det ska vi fira. Måste fixa iordning mig nu. Börjar klockan 9.10. Skönt.. I alla fall så måste jag gå nu. Om ni undrar vad det som är i den lilla skålen är så är det Crème Brule (stavning?).

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback