HAHAHAHAHAHAHAHA!!

2012-03-15 16:21:01 ByJossee Kommentarer: 0


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Att jag glömde berätta det? Helt otroligt! Nej, men i alla fall, idag hade vi som sagt en vikarie på NO:n. Han hette Samuel i alla fall. Han gillar typ att skämta och så. Det var två killar i klassen som var sena (Björn och Andrée). Så då tyckte Samuel att vi typ skulle skrämma dom. Alla tyckte att det var en bra ide. Så när dom kom in i klassrummet så var det först helt tyst och alla satt och stirra på dom och sen efter några sekunder så sprang alla fram mot dom och skrek "HEEEEEEEEEEJJJJJ". Asså jag tror seriöst att jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Asså deras miner. Jag har aldrig sett dom så rädda. Och jag menar det, dom var seriöst rädda. Kan inte sluta tänka på deras miner. Det går inte att fatta vad kul det var om man inte var med. HAHAHAHAHA, kan inte sluta skratta! Ingen kommer fatta ett skit om vad jag skriver, men var ändå bara tvungen att berätta.

Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback