12 Juni

2012-06-12 21:17:00 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Idag skulle vi egentligen åka hem till våran lärare Maggan. Hon bor på landet där det finns kalkbrott. Sen skulle vi även få hälsa på hennes valpar. Tråkigt nog så regnade det (ösregnade) så det blev inte av. Så då på förmiddagen tittade vi på en film som heter "Taken". De handlar om en pappa som har en dotter som ska åka till Paris med hennes kusin (tror att det var kusin men är inte riktigt säker). Men sen blir dottern kidnappad i Paris. Och då ska pappan försöka att rädda henne. Den var riktigt bra faktiskt. Om du inte har sett den så rekomenderar jag den. Sen efter lunch så cyklade vi till Stadsparken där vi lekte massor med lekar.
Imorgon är det skolavslutning. Jag vet att jag har sagt det minst 100 gånger nu men, hjälp vad tiden har gått fort. Känner mig nöjd över klänningen och skorna (för en gångs skull). Klänningen är blommig och skorna är vita kilklackar.
Igår var det Lattjo Lajban dagen i skolan. Först började dagen med att 9: orna skulle spela fotboll mot lärarna. Sen fick man gå runt och titta på uppträdanden. Det var vissa i våran klass som uppträde. Bland annat ett band som några av killarna i klassen har. Bandet heter D.O.W.N, som består av David ,Oliver, William (som går i våran klass) och Nils (som går i parallelklassen). Måste bara säga en sak killar, shit vad grymma ni är. Och dom hade skrivit låten själva. WOW..haha. Tog lite bilder igår, Instagram bilder as usual..  Men det får duga. Har blivit riktigt dålig på det där med bilder på bloggen. Måste skärpa mig. Bjuder i alla fall på några bilder.


Bye


D.O.W.N

D.O.W.N

Mathilda ger tummen upp för D.O.W.N!

William & Amanda

 
:love:

Mathilda & Elsa :love:

Mathilda & Elsa :love:

Oliver söker en fru..

 :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback