Project Runway Sverige

2012-06-02 21:47:52 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Just nu är jag i sommarstugan. Idag har jag gått på en promenad och så har vi varit i Nora där vi handlade. Handlade med mig en tidning, Chic. Vet ni en rolig sak som jag fick reda på när jag läste i tidningen?! Jo, jag fick reda på att Project Runway ska komma till Sverige. Project Runway är ett program där olika designers syr kläder och sedan finns det några domare som bedömer deras kläder. Och varje vecka är det en som åker ut. Och sen till sist är det 3 stycken kvar och dom får göra varsin kollektion som dom får visa upp. Och sen vinner den som har snyggast kollektion. Älskar Project Runway. Brukar titta på den amerikanska verisionen och den är jättebra. Så nu hoppas jag att Sverige gör det lika bra. Har faktiskt länge velat att ett liknande program ska komma till Sverige. Det kommer visas i höst på kanal 3. Om ni inte har sett det och älskar kläder så tycker jag att ni ska se det. Det är faktiskt riktigt bra. Sen vet man ju inte, det kanske är jättedåligt när det är svensk verision. Måste göra en viktig sak nu. Kommer med ett inlägg imorgon om jag hinner.

Bye







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback