Plain Jane

2012-01-23 16:19:51 Kommentarer: 0

Hej! ;)

Har kommit hem från skolan nu. Slutade klockan 15 så det var ju inte jätte sent i alla fall. När jag kom hem pluggade jag matte, så den är färdig nu. Skönt. Tror jag kan franskan rättså bra. Och svenskan måste jag ha hjälp med. Men det känns ju bra att ha lite gjort i alla fall. Tittar just nu på tv. Tittar på ett program som heter "Plain Jane". Är ett program då dom fixar tjejers utseende. Och sen i slutet så ska dom på dejt med en kille som dom gillar. Är lite svårt att förklara men det är bra i alla fall. Programmet går varje vardag klockan 15- 16 (tror jag) på MTV. Äter lite kladdkaka som är kvar. Vart verkligen sugen på det. Kommer nog med ett inlägg lite senare.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback