Krångel

2012-01-24 16:37:53 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Har kommit hem från skolan nu. Skönt. Sitter i soffan och tittar på tv. Tittar på Americas Next Top Model. Har sett den säsongen typ 100000....känns det som. Men vet inte något annat som går. Så det får bli bra såhär. Var riktigt kallt ute idag. Trodde att jag skulle dö när jag var påväg hem. Inte nog med de. Jag hade ju packat ner vantarna så att dom låg längst ner i väskan... Jag vet vad ni tänker, jätte smart..., i know. Och när skulle öppna dörren så såg jag att himlen var jättefin alltså var jag TVUNGEN att ta fram mobilen som också låg längst ner i väskan.. Jaja, lyckades ha fram den till slut. Och nu har jag i alla fall några bilder. Efter en jäkla massa krångel. Här kommer en av bilderna.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback