Fynda.se

2012-01-25 16:52:15 Kommentarer: 0

Hej! :)

Sitter hos mormor just nu. Slutade klockan 13.45. Skönt. Plus att jag var hos tandläkaren. Gick faktiskt riktigt bra. Förutom att jag hatar tandläkaren. Hon tar så jäkla hårt så man får ont. Så nu har jag ett sår under läppen. Tack.. Var även tvungen att ta något i munnen så att jag blev helt rosa röd. Ser ut som om jag har rosa läppstift. Haha. Så jag missa franskan. Så den får jag väll göra på fredag. Tittar på tv. Har tittat lite på iPhone skal. Hittade några riktigt snygga. Diggar den med Coca Cola motivet. Men tycker även att den med kaninöronen och den som ser ut som en katt är jättesöta. Plus att dom är skit billiga. Alla kommer från fynda.se. Tack för tipset, Ebba. Kommer med ett inlägg lite senare.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback