Stockholm Dag 3

2012-02-22 20:47:48 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Helt otroligt, precis när jag kommer hem så börjar kameran att funka. Så typiskt. Men ni får helt enkelt nöja er med dom bilder som jag lyckades ta. Har i allafall hittat några riktigt snygga saker som jag köpte. Kommer eventuellt med bilder imorgon. Idag har jag bara gått i affärer. Sen vi åkte till Stockholm har tiden verkligen bara runnit förbi. Jag menar verkligen runnit. Det har gått otroligt snabbt. Imorgon ska jag i alla fall till mormor. Då blir det mest att ta det lugnt. Har verkligen ont i ryggen efter att ha burit runt på en väska hela dagarna, haha. Så det blir skönt att bara ta det lugnt. Kommer eventuellt med bilder imorgon på kläderna jag köpte.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback