Söndag 26/2

2012-02-26 10:41:53 Kommentarer: 1

Godmorgon! ;)

Vaknade jättetidigt idag, så nu är jag verkligen jättetrött. Har städat lite idag. Känns på ett sätt väldigt skönt. Kan inte fatta att vi har så mycket saker. Det var ju inte heller det lättaste att städa när man har en katt som springer omkring och vill leka med alla saker. Haha, men det gick bra som tur var. Efter lunch ska jag försöka att gå ut och hitta på något. Inte för att jag vet vad, men.. Är verkligen jättefint väder idag. Så man får ta vara på solen, jag menar det kanske regnar imorgon. I allafall, imorgon är det ju skola. Både bra och dåligt. Det bra är väll att man ska träffa kompisarna. Det dåliga är väll att man ska gå upp tidigt och att man har dåliga ämnen. Men men, ska i alla fall fixa iordning mig nu.

Bye :love:


Namn: Linnea

+ Var med i DAGENS BLOGG på min blogg +



LOVE ♥

2012-02-28 // 16:28:04
URL: http://linnealin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback