Sarah

2012-02-19 17:38:02 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Kan inte göra ett jättelångt inlägg nu eftersom att jag ska äta snart. Men idag har jag i allafall varit på Marieberg med mamma och pappa. Där köpte jag en kudde. Var verkligen i behov av en så det var ju bra. Efter det, så åt vi mat. Åt på Max. Där åt jag en sallad. Det var gott. Har verkligen tröttnat på hamburgare (alltså McDonalds, Max o.s.v). Så då fick det alltså bli en sallad. Efter det så var jag med Sarah. Var verkligen jättekul. Har inte setts på 2 veckor. Helt otroligt vad tiden går snabbt. Blev ju lite svårt när hon skulle praoa, och sen blev jag sjuk. Men nu träffades vi i allafall. Och det var ju tur det eftersom att jag ska till Stockholm imorgon och sen ska hon till Teneriffa på tisdag. Kommer sakna henne grymt mycket. Men det var ju tur att vi träffades när vi träffades. Ok, ska äta nu. Kommer med ett inlägg lite senare.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback