Marieberg

2012-02-02 06:58:26 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Förlåt för att jag inte kom med ett inlägg när jag kom hem igår. Men orkade verkligen inte. Som sagt, jag var ju på Marieberg. Var jättekul. Shoppade loss riktigt ordentligen. Haha. Köpte ett linne på Bik Bok (som jag har på mig nu), t-shirt på Gina Tricot, jeans på Rut mfl, sen köpte jag lite mer som jag inte vill säga såhär öppet. Haha. Nej, men blev riktigt nöjd över köpen. Vill ju inte köpa för mycket eftersom att jag ska åka till Stockholm om 2 och en halv vecka. Just det, glömde att berätta att vi bokat ett hotell nu. Det är ett hotell som precis är nybyggt och ligger mitt i city. Jag vet att jag har sagt det, men jag längtar verkligen så otroligt mycket nu. Ska verkligen bli kul. Idag ska vi åka till Gustavsvik med klassen. Ska bli så kul. Får ju använda min bikini för första gången. I'am so excited. Skönt att det är sista ämnet för då slutar vi efter det. Ska försöka att komma med ett inlägg när jag kommer hem.

Bye :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback