Happy Valentine's Day

2012-02-14 11:57:38 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Är fortfarande sjuk. Är verkligen dötrist att vara hemma medans man vet att dom i klassen övar till As Time Goes By. Skulle mycket hellre vilja öva till det än och ligga här och må som jag gör. Det har verkligen inte blivit bättre. Jag orkar inte heller göra något förutom att se på tv, läsa, sova. Ja ni fattar. Börjar bli så störande. Skulle mycket, mycket hellre vilja vara i skolan. Jag menar det verkligen. Plus vilken rolig alla :love: dag det här blev då. Jag som hade sett fram emot As Time Goes By.. Jag kommer garanterat inte kunna vara med, kan bara en dans.. Jag hade kanske kunnat dansen om vi lärt oss den lite innan, istället för att lära oss den 1 och en halv vecka innan.. Men men, finns inget jag kan göra. Det är som det är. Förlåt för att jag tog en liten bloggpaus igår. Orkade verkligen inte med bloggen. Förlåt för att jag är så negativ och skriver att jag har en sån dålig alla :love: dag. Borde egentligen skriva om att jag hoppas att ni läsare har något roligt som ni ska göra idag. Så då får jag väl skriva det nu istället, "hoppas att ni har en bra och rolig alla :love: dag". Haha! Ok, nu ska jag inte skriva mer. Tråkigt för att behöva läsa det här.

Bye :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback