Fredag 3/2

2012-02-03 07:11:40 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Idag har vi sovmorgon, skönt. Vet verkligen hur jag vill ha håret idag (brukar ha svårt att bestämma mig). Men idag visste jag verkligen hur jag ville ha det. Men det går verkligen inte att sätta upp det så. Och när man också verkligen vet hur man vill ha det. Blir så jäkla irriterad. Men vad ska man göra liksom. Får väl ha det utsläppt som vanligt då.. Just nu tittar jag på tv. Tittar på något tråkigt program som jag inte vet vad det heter. Går verkligen inget program på morgonen. Det känns i alla fall skönt att det är fredag. När jag kommer hem måste jag göra lite SO. Kommer med ett inlägg efter skolan. Bjuder på några bilder på mina vackra vänner, Mathilda och Elsa.

Bye :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback