Det här köpte jag:

2012-02-25 09:14:38 Shopping Kommentarer: 0

Hello! ;)

Här kommer jag med lite bilder på kläderna som jag köpte.

Blusen köpte jag på Vila. Den kostade 300:-. Den ser inte så jättefin ut på bilden, men den är jättesnygg.

Den blommiga kortärmade skjortan kommer från Top Shop. Den kostade 499:-.

Kavajen kommer från H&M. Den kostade 199:-.

Halsbandet kommer från Bik Bok. Det kostade 199:-.

Body Lotion kommer från The Body Shop. Det kostar 245:-. Måste verkligen rekommendera detta. Det funkar verkligen jättebra. Så fort jag har tagit det så känns kroppen genast mycket lenare och man känner sig inte alls lika torr. Brukar alltid köpa Body Lotion på The Body Shop. Finns verkligen jättemånga olika dofter att välja på. Brukar egentligen byta doft varje gång som jag ska köpa en ny. Men har verkligen hittat min favorit så därför köper jag samma doft som förra gången.

Bilderna blev som sagt inte så jättebra. Men som sagt, ni får nöja er med dessa bilder så länge.

Puss :love:

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback