3

2012-04-24 20:39:39 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Idag har jag varit hos tandläkaren (igen). Fick tandställning i underkäken. Visste inte att jag skulle få en till tandställning. Och helst inte att det skulle sitta på framsidan. Dom hade först sagt till mig att jag skulle ha där bak. Och nu idag får jag tydligen reda på att jag ska ha den lika länge som den som jag har däruppe. Ska först ha den här som jag har nu i 1 och ett halvt år och sen ska jag ha en grej där bak. Blir så himla förbannad. Jag vill inte ha en till tandställning och helst inte därnere i underkäken. Men, men.. Är som det är.. Man får väl tänka på resultatet. Just nu har jag så sjukt ont. Kan inte äta. Gör ont så fort jag pratar. Förlåt för att jag klagar. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig. Måste gå nu. Något positivt: Jag fyller år om mindre än 3 dagaaaaaarrrrr! Wiiiieeee!

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback