Kommit hem från en härlig tur i bergslagen

2011-03-06 18:32:57 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Har kommit hem från en härlig tur i bergslagen, Ånnaboda. ;) Inte så oväntat, så ramlade jag. ;) Ramlade mitt i en backe, och det känndes som 100000000 människor såg det. :blush: Alla stirrade på mig och jag drog upp luvan. ;)  Haha, snacka om pinsamt. :blush: Känner mig i alla fall nöjd över att ha varit ute och rört på mig. :thumbup:  Det dåliga var att spåren var rättså isiga. :( Så dom var lite hala. :thumbdown: Men det var roligt i alla fall. :) Har även varit ute på en långpromenad med familjen. Var skönt med yttligare lite luft. ;) Sen har jag äve varit med Sarah. :D Inte så oväntat nog, så blev det mycket skratt. :P Haha, har skrivit en smileys efter typ varje menning. :D Kommer bli min nya grej. :) Vad ska eller gör ni alla söta bloggläsare? Ha det bäst så länge!
:love: :cool: :question:  (Haha, var bara tvungen)  



Puss och kram


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback