Pinsamt

2011-03-04 15:22:47 Kommentarer: 0

Hej alla söta bloggläsare!
Har kommit hem från en härlig tur i Kilsbergen, Ånnaboda. Där åkte jag längdskidor med Mathilda och Hannah. Först åkte vi runt en sjö, och sen åkte vi "kilsbergsspåret". "Kilsbergsspåret" var roligast, där fanns det fler backar. När vi hade vänt på "kilsbergsspåret" skulle vi åka tillbacka igen för att det var lunch. Då var vi tvungna att åka uppför en backe. När jag var cirka halvvägs, klantig som jag är så ramlade jag. Så jag tappade skidorna och skorna, som fortfarande satt kvar. Haha, såg säkert inte klokt ut. Sen när vi skulle åka hem igen så åkte vi buss. 4-6:orna satt i samma buss. När vi precis hade börjat åka ropade en lärare (Anders) i mickrofon. " Jag har hittat en skidsko. Är det någon som har tappat bort någon skidsko? Är det kanske Josefins?" Då svarade jag "ähh...ja" (hade inte ens märkt att den var borta). Haha, alla tittade på mig. Det var skit pinsamt. Alla 4-6 var ju i samma buss..... PINSAMT! Måste väl bjuda på sig själv ibland.

Just nu sitter jag med en kopp varm choklad och har tagit ett varmt bad. Så nu sitter jag bara och degar i soffan och tittar på "Top Model". Hur har er alla bloggläsares dag varit? Min har i alla fall varit..... PINSAM! 



Puss och kram      


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback