Mycket har varit med om...

2011-03-24 17:19:46 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Ledsen för dålig uppdatering. :( Har inte orkat eller känt någon lust helt enkelt. Idag när jag gick hem från skolan la märke till en konstig grej (enligt mig). Det var en gubbe som kanske var i 65-70 års åldern som åkte moped. :O Hahaha, ja är kanske inte det vanligaste man ser när man är trött och man är på väg hem från skolan. Jag kan säga att det såg allt annat än normalt ut. Hahaha, håll på att skratta ihjäl mig, och man vill ju inte heller vara dum och börja skratta. :D Har verkligen aldrig sett en gubbe i 65-70 års åldern som åkt moped. Ja, mycket har man varit med om, men en gubbe som åker moped........ :S

Annars har väl dagen sett ut som den brukar. Var ju ledig igår. :) Så då spenderade jag dagen tillsammans med Sarah. Vi brunchade på "Rosalis". ;) Där åt vi "Ham and chees sallad". Var skit gott rent ut sagt. :) Dagen innan var jag sjuk, så jag har inte gjort så mycket mer. Igår var jag även på sjukhuset. :(Gjorde det vanliga. Var tvungen att gå upp klockan 6. Wihoo..... :( Var ju skönt att ledig i alla fall. :thumbup: Vad har ni alla söta bloggläsare gjort idag? Ha det bäst så länge!



Puss och kram :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback