"Who´s That Chick - David Guetta Feat. Rihanna"

2011-03-02 19:07:14 Kommentarer: 0

Hej alla söta!
Förlåt att jag är har varit så osocial på sistone. Har på något sett inte orkat eller varit sugen (misstolka inte). Idag och även igår var jag med Mathilda. Som vanligt blev det mycket skratt. Mathilda har ett program på sin dator där man kan t.ex spela in när man pratar eller så kan man ta en låt m.m. Sen så kan man förvränga, så man t.ex låter som ett barn, som dom i Alvin och gänget eller så man får jättemörk röst. Haha, det var i alla fall jättekul! Kanske kan lägga in någon vid något annat tillfälle. Ikväll är pappa borta på någonting, så mamma och jag ska äta tacos. Mmm.....! Just nu lyssnar jag på "Who´s that chick?" med David Guetta feat. Rihanna. Jättebra låt! Måste gå nu! Ha det bäst! 


Puss och kram  


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback