Roliga timmen

2011-03-10 16:38:38 Kommentarer: 0

Hello! :D
Har kommit hem från en lång dag i skolan. ;) Nu när har kommit hem har jag bara degat i soffan med Flizan i knät, och tittat på "Top Model". ;) Glömde bort läxorna för ett tag, och bara tog det lungt. Det dåliga är att jag redan har sett den "säsongen". Men jag såg inte vem som vann, så det finns ju lite spännande kvar i alla fall. Hehe..... :P Annars har jag väl inte gjort något mer. Ska baka inför imorgon. Har nämligen en liten grej då....... Nejdå, men jag och fyra andra ska fixa "Roliga Timmen". Vi har det varje fredag, och nu var det min tur att fixa. Så då ska vi fika och göra en till grej.......... Som är en liten hemlis...... Berättar den imorgon. :) Vad har ni alla söta bloggläsare gjort idag? :) Kommer förhoppningsvis snart med nytt inlägg. Ha det bäst så länge! :D 



Puss och kram :love:   


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback