Första jordgubben för i år

2011-03-26 18:26:21 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Har precis ätit den första jordgubben för i år. Var sjukt gott! :P Kan säga att dom var efter längtade. Nu längtar jag ännu mer till sommaren. Till att sola, bada och självklart äta jordgubbar. ;) Ingen svensk sommar utan jordgubbar, så enkelt är det. Blev inte mycket av det "idag ska jag spendera dagen ute". Haha, var faktist inte ute ett dugg. :blush: Istället spenderade jag dagen tillsammans med Sarah. :) Och för en stund sedan åt jag och älskade familjen förätt. Det blev väldigt enkel förätt. Det var kex (finns speciella man kan ha till förätt) tillsammans med brieost och självklart en varsin jordgubbe. ;) Ska äta dom andra jordgubbarna sen. Just nu sitter jag redo att gå ner och basta. Så jag måste gå nu! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! :) 



Puss och kram :love: 



 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback