"California King Bed - Rihanna"

2011-02-28 17:58:40 Kommentarer: 0

Hej alla söta!
Nu har man kommit hem från en lång dag i skolan. (Slutade för ca 2 timmar sen....) Förlåt för att jag inte har varit så social den senaste tiden. Skrev ingenting igår.... Kände bara att jag inte var sugen. Jag hade skrivit ett inlägg, som jag precis var klar med, men då bara försvann det. Då blir man ju bara lite irriterad.... 

Igår var jag på en fantastisk middag hos en av mina kusiner (min farbror). Det var jättegott. Dom är jättebra på mat. Fick älgentrecot(e)......!? Tillsammans med potatisgratäng och en sjukt god sås. Kommer aldrig tröttna på det. Till efterrätt fick jag äppel...vad det nu heter...(?) tillsammans med viniljlass. Mmm..mums! 

Just nu lyssnar jag på "California king bed" med Rihanna. Jättebra låt! För en stund sen kom jag på att jag hade namnsta. Haha, vet inte ens när jag har namnsta...? Man börjar ju undra. Alltså jag heter inte Maria, men heter det i andra namn. När mamma kom hem fick jag söta små choklad och pralin bitar. Känner mig ju bara lite dum, mamma heter Maria i förnamn, och jag har inte köpt något till henne, men hon till mig. Stakars mamma. Vad har ni alla söta bloggläsare gjort eller ska göra idag? Ha det bäst så länge! 



Puss och kram       


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback