Våren?

2011-02-15 21:19:14 Kommentarer: 0

Hej alla söta bloggläsare! :D
Kan bara inte låta bli att skriva. ;) Kommer bli svårt att hålla mig borta från bloggen när jag är i skolan. :P
Vet inte när Mathilda blir klar med designen. :) Men hoppas så snarast som möjligt. ;)
Längtar tills den är färdig. :P Ska bli kul att se den. ;) Har i alla fall skickat bilderna. ;) Så den kanske blir färdig imorgon i bästa fall. :) Det är bara att hoppas! 


Börjar bli riktigt irriterad på all snö. :( Längtar till sommaren nu. Idag när Mathilda och jag skulle hem fick vi först stå i typ en kvart-10 minuter och vänta på bussen (kändes som vi fick vänta i 1 timma + att det var ca 12 eller -13 grader, men kändes som -50). :( Sen när vi skulle byta buss så visste vi inte var den bussen gick ifrån. Så vi fick hem. :( Det var såklart jättekallt och halkigt. Det är ju som sagt Sverige vi pratar om. Antingen för kallt eller för varmt. Jag undrar bara en sak..... 
Var är våren? 


Kramiz
    


 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback