Te hjälper alltid

2011-02-25 11:28:02 Kommentarer: 0

Godmorgon!
Idag blev det en tidig morgon. Vaknade redan klockan 8. Wihoo.... Jag hade tänkt mig att i alla fall ha lite längre sovmorgon. Det är som det är i alla fall. Till frukost åt jag det skit goda brödet från Stockholm. Till det drack jag te. Mmm....mums! Har jätteont i halsen idag, och det känns som om jag kommer bli förskyld. Tummen ner. Te hjälper alltid när man har ont i halsen. Så här sitter jag och har drukit ungefär 10000000 koppar med te. Ok, har fortfarande ont i halsen, men det gör i alla fall inte lika ont. Just nu lyssnar jag på massor med låtor på "spotify". Ett minus är, att man inte kan sjunga med alla bra låtar. Haha, brukar sjunga så högt satt hela huset skakar. Idag tror jag inte att jag ska göra något speciellt. Tror jag måste vila upp halsen. Ska kanske ta ett varmt bad. Och sen ska jag ta på mig min fina ansiktsmask, som jag fick av Sarah i julklapp. Haha, kommer gå runt och se ut som ett monster. Kommer förhoppningsvis snart med nytt inlägg. Ha det bäst! 



Puss och kram   
    


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback