Minnen

2011-04-16 10:00:10 Kommentarer: 1

Godmorgon alla söta! :D

Sitter här med en varm kopp te i handen, och har "Spotify" på högsta volym, idag igen. ;) Lyssnar på Veronica Maggios "Jag kommer". Har på mig min mysiga morgonrock, och håret står åt alla håll. Ni skulle bara se mig, ser ut som ett litet troll eller någonting åt det hållet. :) Idag ska jag, mamma och pappa åka och titta på cykel åt mig. Tror redan jag vet vilken jag vill ha. Den är vit och så är det skuggade fåglar och blommor på. Sen ska vi eventuellt åka till sommarstugan och slå på vattnet och se så allting funkar. För nästa helg ska vi åka dit och sova över där. Flizan kommer nog bli jätteglad när vi åker till landet. :) Hon älskar att vara där. :) När hon är där brukar hon få vara ute. Kom just  på en äcklig grej som hände förra året på sommaren. Ni vet säkert att katter gillar att fånga muss. När hon fångar någon så brukar hon döda den och sedan brukar hon lägga den utanför dörren. Äckligt, jag vet! :S Bara för att visa att hon har varit duktig. Ja, i alla fall förra året på sommaren hade vi öppen dörr bara för att det var så varmt. Och då kom Flizan in med en mus, som fortfarande levde. Blev ju såklart skit rädd, hatar muss och råttor. Så pappa fick släppa ut den. Flizan verkade inte fatta ett skit, hon som hade varit så duktig....(Som hon trodde alltså.) Ja, minnen,minnen... ;) Vad ska ni alla söta bloggläsare göra idag? Ha det bäst så länge! 


Puss och kram :love:    

Namn: Sandra

hej! just nu gör jag gratis blogg-designer! om intresset finns, kika in här http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/july/gratis-headerdesign.html#comment och följ de enkla intruktionerna! :)

2011-08-19 // 17:53:45
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback