Prao

2011-04-15 17:56:29 Kommentarer: 0

Hello! :D

Har nästan precis kommit hem från en lång dag som proare. :) Praoade på pappas jobb. Först åkte vi till pappas jobb och tittade till det. Sedan åkte vi till Lindesberg. Där skulle pappa hålla i ett möte med två stycken andra. Sen pratade han med en som skulle byta avdelning. Då  pratade dom om vad hon hade gjort bra och så. Fick sitta med och lyssna på när dom hade möte, och när pappa skulle prata med den som skulle byta avdelning. Haha, var lite pinsamt att sitta med. :blush: Men är man praoare så är man. Sedan gick vi och åt mat på en china (kina) resturang som låg i Lindesberg. Där åt jag kycklingspett tillsammans med ris och någon slags sås. Det var jättegott! :P Sen åkte vi tillbaka till pappas jobb igen. I bilen håll jag på att somna. Man blir verkligen trött av att praoa.....zzZZzz..... 
Sen när vi kom tillbaka till pappas jobb, hållde han på med datorn. Haha, fattade inte ett skit av vad han gjorde. ;) 

Ja, och nu sitter jag här. Med Flizan i mitt knä, och "Spotify" på högsta volym. Tänkte fixa i orning mig satt jag är redo inför kvällen. Kanske sätta på mig min mysiga morgonrock, eller kanske till och med pyjamas (?). Haha, jag vet att det låter lite konstigt. :D Men är faktist riktigt skönt ibland. ;) Vad ska eller har ni alla söta bloggläsare gjort idag? Ha en trevlig helg!

Puss och kram :love:




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback