Fredagsmys

2011-04-10 12:06:32 Kommentarer: 0

Godmorgon! :D
Vaknade för en stund sedan. I fredags var jag hos Mathilda. Var sjukt kul! :D Först var vi på stan. Där köpte jag en ansiktsmask, som vi skulle använda senare. Var ju så smart så jag glömde att ta med mig. :( Som tur var kostar dom ju inte så jättemycket (20 kroner). Köpte en med hallon lukt. Åt mat på stan. Vi åt på "Pacos". Åt "Nachos Supreme". Var jättegott! :P Sen gick vi hem till Mathilda igen. Då tittade vi på gamla bilder på Mathilda när hon var liten. Haha, hon var jättesöt! :P Sedan åt vi mat som Mathildas morfar hade gjort åt oss. Åt pizza. Mmm..mums! :P Om man ändå kunde göra så god mat... Efter vi ätit satt vi och snackade tjejsnack. Vi snackade från allt till inget. Vad vi snackade om kommer jag inte säga... ;) Sedan tittade vi på "The Shining". :O  Efter det tog vi på oss dom fina ansiktsmaskarna. Haha, Klara och jag var helt vita i ansiktet, såg ut som små spöken, medan Mathilda var brun i hela ansiktet, såg ut som en björn eller som...... Ja, ni kanske fattar. ;) Sen nästa dag åt vi frukost. Sedan började vi titta på "E.T", hann inte se så jättemycket, för pappa hade kommit och skulle hämta mig. :( Hade det sjukt kul, önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. :) Vad har ni alla söta bloggläsare gjort eller ska göra? Ha det bäst så länge! 



Puss och kram :love:     


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback