Längtar

2011-04-01 08:07:37 Kommentarer: 0

Godmorgon! :D
Var väldigt länge sen jag skrev här på bloggen. Så därför gör jag det nu. Skönt att det är fredag! :) Vaknade upp för ett tag sedan. Har precis ätit frukost och fixat i orning mig. Längtar sjukt mycket till nästa fredag. ;) Då ska jag på fest hos Mathilda, är lediga den dagen så har hela dagen på sig. :) Wilma och Klara kommer också komma. Ska bli så jävla kul. ;) Först hade vi tänkt att gå på stan, sedan baka "cupcakes", sen lite senare hade vi tänkt se på "The Shining" och "Valentine´s day". :) Har bara sett "The Shining". Längtar..... :P 

Idag så är det skola som vanligt. :( Tror inte att vi ska göra något speciellt. Bara det vanliga. :) Kommer förhoppningsvis med nytt inlägg när jag kommer hem. Ha det bäst så länge! 


Puss och kram :love: 



 
 Förhoppningsvis kommer våra cupcakes se ut som någon av dom här....... ;) 


 
                       The Shining                                        Valentine´s Day   

Senare på kvällen blir det "The Shining" och "Valentine´s Day". ;) 




    


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback