Shoppingdags

2011-04-12 07:13:10 Kommentarer: 0

Gogmorgon! :D
Har precis ätit frukost och fixat i orning mig. :) Idag kommer det vara halvklass hela dagen. Eftersom andra halvan pruoar tisdag-onsdag. Den andra halvan (den som jag är med i) pruoar på torsdag-fredag. Ska bli rättså skönt med halvklass. ;) Om jag känner min klass rätt så hoppas jag att det kommer vara tyst. Våran klass är ju rättså känd för att vara pratig.... ;) Måste gå själv till skolan idag, bara för att Ebba (som jag brukar gå med) pruoar idag och imorgon. Det är sjukt tråkigt att gå själv till skolan. :( 

När jag kommer hem från skolan ska mamma och jag gå på stan. Tänkte prova ett par shorts och ett linne som jag såg när jag var där sist. :) Längtar tills skolan har slutat. Älskar verkligen att gå på stan. Man motionerar samtidigt som man gör någonting man älskar, alltså shoppar. ;) Vad ska ni alla söta bloggläsare göra idag? Ha det bäst så länge! 

Puss och kram :love:  


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback