Kul med mat

2011-04-06 18:05:25 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Har hjälpt till med maten idag. Vet inte om det bara är jag, men tycker faktist att det är kul att laga mat. :) Har inte hjälpt till med att göra mat på jättelänge. Bara med att baka men inte med att göra "mat". Var faktist riktigt kul. ;) Haha, låter säkert jättekonstigt men det är faktist kul. :P Efter skolan idag, gick jag och Wilma på stan tillsammans. Var tvungna att fixa en grej..... ;) Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem med "The Shining" som vi fick låna av min farbror. Jag, Mathilda, Klara och Wilma ska se den på fredag när Mathilda har sin fest. Har sett den en gång innan men ska ändå bli kul att se den igen. :) Längtar sjukt mycket till fredag..... :P Vad har ni alla söta bloggläsare gjort idag? Ha det bäst så länge! 


Puss och kram :love:    


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback